niedziela, 14 lipca 2013

Ubierz się jak Hana Goldberg

Ubierz się jak Hana Goldberg (w dobrej cenie). Pokaże moje propozycje na styl, który preferuje Hana. Wszystko jest w dobrej cenie, myślę, że Wam się spodoba. Proszę o komentowanie :)
Dziś pokaże stylizacje, na piknik, ogólnie ta stylizacja jest na spotkanie z przyjaciółkami, koleżankami itd. Jest to dla mnie jedna z najlepszych stylizacji Hany Goldberg ;)
Po lewej stronie widnieje pierwowzór. Co prawda nie ma butów, ale ja jakieś wykombinuje (tanie buty). Mam nadzieję, że każdemu się spodoba. 















Spodnie- http://allegro.pl/szmaragdowe-rurki-z-podwyzszonym-stanem-vero-moda-i3384410882.html 
Rurki z allegro kosztują 59,90
Ostatnio bardzo modne, i piękne.
Hit lata, i nie tylko, można je nosić w Wiosne, Lato i Jesień. :)








 



 
 
 


Czarna uniwersalna, bluzka.  Z h&m za 19,90 zł. Pasuje do wszystkiego, więc ewentualny zakup takiej bluzki to mądry wybór, ze względu na to, że do wszystkiego to pasuje ;)
 
Ramoneska za 77,99. Nie którym się wydaje, że ta ramoneska jest droga, ale jak dla mnie,  cenowo idealna. Jest brązowa i pasuje do większości kolorowych ubrań. Idealna na Wiosne, Lato i Jesień. Na randkę, spotkanie ze znajomymi, i wypady na miasto. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Uniwersalne bransoletki- na specjalne okazje i na zwyczajne dnie, jedynie 12,90.
 
 
Wysokie buty na słupku, dla nastolatek lub dorosłych, modne i ładne. Kosztują 48 zł- dobra cena za takie buty :)
 
Mam nadzieję, że się spodobało :)

 


2 komentarze:

  1. Styl super. <3 Dalej pisz bo jestem ciekawa. Namówiłam mamę na poprzedni styl, może na tem też mi się uda. Szkoda że te bransoletki są już kupione, znaczy sprzedaż się zakończyła, bo są cudne. Zawsze takie chciałam mieć <3 . Super, że ktoś prowadzi taki blog. Po prostu MEGA <333 Kocham

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, to miłe co piszesz.Fajnie,że Ci się podoba, narazie zbieram materiały, a podobne bransoletki znajdziesz w sklepach firmowych Glitter- http://glitter.pl/nasze-produkty/.
    Pozdrawiam, niedługo kolejne

    OdpowiedzUsuń